Verint in zee met Frontline
Verint Systems kondigt vandaag een samenwerking aan met Frontline Services. Deze aanbieder van oplossingen voor klantcontactcentra zal oplossingen en diensten van Verint aanbieden op de Nederlandse markt.
Frontline richt zich op het aanbieden van het Workforce Optimisation-portfolio (WFO) van Verint in Nederland. Dit zijn oplossingen die organisaties het benodigde inzicht bieden om klantenserviceprocessen en workforceperformance te verbeteren. Daarnaast bevat WFO omnichannel intelligence die onder meer klantgedrag in kaart brengt aan de hand van geavanceerde analytics-technologieën. Dit kan volgens het bedrijf vervolgens zorgen voor hogere omzetten, concurrentievoordeel en betere compliance en security.
Partnerschap
Frontline spant zich in om al in het eerste jaar van het partnerschap een strategisch partner te worden. Eerder dit jaar kondigde Verint een partnerschap aan met Content Guru, wat inhoudt dat de aanbieder van cloudtelefonie wereldwijd hosted partner wordt van Verint-oplossingen voor klantrelatiebeheer.
- partnerschap
- contactcentra
- klantenservice
- omnichannel
- workforceperformance
- Frontline
- Verint
- Content Guru