Chief Customer Officer Netwerk Nederland opgericht
Het verankeren van de stem van de klant in organisaties, dat is het doel van het nieuw opgerichte CCO Netwerk Nederland. Onderlinge kennisuitwisseling vormt de hoofdmoot in deze besloten community.
Adviesbureau N3Wstrategy is initiatiefnemer van het nieuwe netwerk voor Chief Customer Officers. Zij constateert dat het verankeren van de stem van de klant formeel nog maar in een beperkt aantal organisaties is voorzien. ‘CCO Netwerk Nederland dient het platform te zijn voor het steviger inrichten van de CCO-rol. Qua structuur in de organisaties, maar bovenal om (klant)prestaties te verbeteren. Daartoe dienen professionals van jouw statuur intensief en integer met elkaar te kunnen sparren.’
De community is kleinschalig opgezet, waardoor de deelnemers in vertrouwen vrijuit van gedachten kunnen wisselen. Vier keer per jaar worden workshops gehouden. Woensdag was de aftrap (zie hieronder), met een sprekersessie van CX-expert Gerard van Grinsven.
- kennisdeling
- customer experience
- inspiratie
- Chief Customer Officer
- N3Wstrategy
- besloten community
- CCO Netwerk Nederland
- Gerard van Grinsven
- verankeren
- Voice of the Customer