Nieuwe VP Customer Operations voor Travix
Online reisaanbieder Travix heeft zich versterkt met Mirjam van den Berg. Vanuit haar functie van Vice President Customer Operations is zij internationaal verantwoordelijk voor de verdere optimalisatie van de klantenservicestrategieën van alle merken van genoemde organisatie, waaronder CheapTickets en Vliegwinkel.
‘Het is voor mij een prachtige uitdaging om de customer experiences naar een nog hoger niveau te tillen, zodat we op dat gebied vooroplopen in de online reisbranche’, licht Van den Berg toe. Ze is afkomstig van TNT Express, waar ze tot voor kort Head of Global Customer Care Strategic Development was. Langer geleden stond ze aan het roer bij de klantenserviceorganisaties van ACN Europe, DHL en UPS.
John Mangelaars, ceo Travix International, is content met de actuele teamuitbreiding. ‘Goede klantbeleving en een hoge klanttevredenheid vormen de basis van ons succes. Om deze voorsprong te blijven behouden in een markt waarin klanten steeds veeleisender worden, moeten we innovatief blijven reageren op klantwensen.’
- Mirjam van den Berg
- strategie
- online reisaanbieder
- klantbeleving
- VP Customer Operations
- CheapTickets
- klantenservicestrategie
- Travix