Xtrasource schakelt Dimension Data in
Xtrasource, dochteronderneming van Webhelp Nederland, zet Dimension Data in voor een omnichannel oplossing voor klantcontact. De nieuwe software moet medewerkers en klanten in staat stellen om binnen één omgeving serviceverlening te bieden.
De nieuwe software moet CX-expert Xtrasource op drie manieren helpen: de centrale omgeving moet ervoor zorgen dat het gehele bedrijf effectief kan werken, Xtrasource moet meer inzicht krijgen in de klanthistorie en het zal volgens de bedrijven de serviceverlening verbeteren.
Dimension Data zal een ontwikkelplatform implementeren waarmee de Webhelp-dochteronderneming zelf functionaliteiten kan bijvoegen, zoals nieuwe communicatieplatformen, uitgaande van de wensen van zijn klanten.
Tevens zal Dimension Data het systeem van Avaya Oceana implementeren, voor het stroomlijnen van interne processen en het verbeteren van de CX.
- dochteronderneming
- Dimension Data
- Xtrasource
- Avaya
- Webhelp Nederland
- customer Experience
- samenwerking
- CX
- digital