Anja Hulsenboom sluit zich aan bij Inspire
Nieuwbakken klantcontactdienstverlener INSPIRE Sourcing Solutions heeft Anja Hulsenboom aangesteld als toezichthouder van zijn Academy. ‘Een eer’, laat ze weten aan CustomerFirst.
Hulsenboom legt desgevraagd uit dat dit een nevenfunctie is; haar werkzaamheden als directeur NL bij Woonoz (spreek uit: who knows) blijven gewoon behouden. ‘Ilja (Gleiser, red.) en ik kennen elkaar al jaren. Een tijdje terug vroeg hij aan mij wat ik van zijn opleidingsportfolio vond. ‘Hoezo?’, dacht ik in eerste instantie, maar al snel raakte ik overtuigd van de gekozen strategie en aanpak van INSPIRE. Het trainen en ontwikkelen van mensen is een hele belangrijke pijler, dus om aan te mogen treden als toezichthouder van deze Academy is echt een eer.’ Onder meer het door Inspire ontwikkelde talentenprogramma spreekt volgens haar tot de verbeelding: ‘Medewerkers krijgen de kans om hun eigen carrièrepad in de klantcontactsector uit te stippelen. Zij kunnen zich verder ontwikkelen tot bijvoorbeeld content manager, supervisor of consultant. Dat mensen die kans geboden wordt, draag ik een warm hart toe.’
Gleiser is op zijn beurt blij om Hulsenboom aan boord te hebben gehaald. ‘Al ruim 20 jaar is Anja een bekend en gerespecteerd vakspecialist in de klantcontactsector, waarbij ze veel erkende opleidingen heeft ontwikkeld en gedoceerd. Als geen ander kent zij de sector en alles wat met vakopleidingen te maken heeft. Met haar kennis en expertise zullen wij nog beter in staat zijn om onze dienstverlening af te stemmen op de ontwikkelingen en wensen in de markt.’ Als toezichthouder heeft Hulsenboom hoofdzakelijk de taak om de Academy verder vorm te geven, plus de kwaliteit van het opleidingsaanbod te bewaken. ‘Ik ben het geweten’, besluit ze met een lach.
- opleiding
- Academy
- Anja Hulsenboom
- toezichthouder
- klantcontact
- talentenprogramma
- dienstverlening
- INSPIRE
- strategie