Continuum valt voor KPN en Genesys
Facilitair contactcenter Continuum Global Solutions is tot overeenstemming gekomen met KPN voor het leveren van het data & voice netwerk, het interactieplatform PureCloud van Genesys en de managed services hiervan om deze integrale oplossing in Europa te implementeren en te beheren. Dit kwartaal wordt de cloudoplossing volledig uitgerold.
De combinatie van Genesys en KPN stelt de klantcontactspecialist in staat om op alle locaties en op meer dan 200 thuiswerkplekken de beschikking te hebben over PureCloud. ‘Op deze wijze kunnen we onze medewerkers maximaal faciliteren om de allerbeste klantbeleving bij de eindgebruikers van onze opdrachtgevers te realiseren’, stelt Peter Brouwer, senior director van Continuum.
In Nederland telt het facilitair contactcenter ruim 800 medewerkers, verdeeld over drie eigen locaties, één managed insourcing locatie en thuiswerkplekken.
- klantenservice
- samenwerking
- Continuum
- Genesys PureCloud
- klantbeleving
- KPN
- klantcontact
- thuiswerken
- overeenkomst
- contactcenter