CM.com verlegt grenzen
De Nederlandse conversational commerce-specialist CM.com heeft onlangs zijn eerste kantoor geopend in de Verenigde Staten. Het bedrijf wil vol gebruikmaken van het groeipotentieel in Los Angeles; de kweekvijver van technologische innovatie.
De softwareleverancier verklaart het belangrijk te vinden om in de wereldwijde markt van vandaag dichtbij de ‘grootste en spectaculairste technologiebedrijven ter wereld’ te zitten. CM.com stelt in het verleden veel interesse te hebben gehad van Amerikaanse bedrijven, en wil deze kansen nu verzilveren. ‘We hadden al een nauwe samenwerking met de grote techreuzen uit Californië, dus een kantoor ter plekke openen is een logische volgende stap. We kijken ernaar uit om onze bestaande relaties in deze regio verder uit te diepen en nieuwe aan te knopen’, aldus ceo Jeroen van Glabbeek. Het bedrijf gaat zich voornamelijk focussen op conversational commerce, ticketingsoftware, voicetechnologie en identiteitsoplossingen.
BMW-er in vervoering
De softwareleverancier bracht vorige maand naar buiten een samenwerking op te starten met BMW. Het doel van deze samenwerking was om ‘ConnectedDrive-diensten’ te bieden aan de klant. Hierin focust CM.com zich op sms; een volgens Van Glabbeek belangrijk onderdeel voor het succes van connectiviteitsdiensten.
Lees ook: OBI4wan en CM.com maken connectie
- technologische innovatie
- software
- BMW
- Los Angeles
- samenwerking
- voice
- conversational commerce
- techreus
- connected experiences
- Amerika
- CM.com