Fusie tussen KCM en Force of the Customer
CX-expert Force of the Customer en surveyspecialist KCM slaan de handen ineen en gaan verder onder één naam: KCM Group. Het doel van het nieuwe samenwerkingsverband is ‘de nummer één partner te worden bij het bereiken van optimale klant- en medewerkerstevredenheid’.
‘Deze fusie creëert een technologische, dienstverlenende onderneming in customer experience en customer service. Ons vakgebied ontwikkelt zich snel en vraagt veel aandacht’, aldus KCM’s ceo Edwin van Wijk. KCM Group bestaat op dit moment uit vijf labels (Survey, Academy, Professionals, Systems en FutureLab). Onder Force of the Customer valt ook Ferment Management, BRW Groep, Metier Academy Benelux en Customer Service Academy.
Martine Ferment, COO van de organisatie, licht toe dat jarenlange ervaring KCM Group een ‘slagvaardige partner maakt die organisaties écht wendbaar maakt op het gebied van hun customer experience’. ‘Kenmerkend voor onze professionals is dat zij de taal van de klant spreken. Zij weten vraagstukken helder over te brengen en kunnen zich verplaatsen in de klant.’
- Force of the Customer
- klanttevredenheid
- service
- customer experience
- klantcontact
- survey
- customer journey
- KCM
- KCM Group
- partner
- Martine Ferment