Van Belleghem Ambassadeur van de Klantcontact Quiz
Steven van Belleghem, expert in customer experience, onderzoeker, marketingprofessor, auteur van (bestselling) boeken, verbindt zich als ambassadeur aan de Klantcontact Quiz.
Steven van Belleghem wordt gezien als een echte autoriteit in de klantcontactsector. 'Wij zijn dan ook enorm blij en trots om te melden dat Steven ambassadeur is geworden van de Klantcontact Quiz, het grootste online kennisevent van de klantcontactsector, georganiseerd door Inspire Group. Als ambassadeur ondersteunt Steven ons initiatief om de Klantcontactsector leuker, beter en slimmer te maken', meldt de organisator van de quiz Inspire, een toonaangevend gespecialiseerd uitzendbureau in de office & klantcontactsector.
Over de Klantcontact Quiz
De Klantcontact Quiz wil organisaties (en de gehele sector) helpen met het creëren van meer positieve aandacht voor werken in de klantcontactsector. Daarnaast worden deelnemers op een leuke manier geattendeerd en getraind op algemene kennis van de klantcontactsector. 'Wij helpen bedrijven hiermee naar een 9+ kenniscultuur. Het spelelement draagt tevens bij aan een hogere medewerkerstevredenheid en teamspirit. Omdat de quiz in de basis een online platform is, kunnen mensen eenvoudig vanaf eigen locatie deelnemen. Vanuit de deelnemende organisatie of bij de medewerker thuis bijvoorbeeld', aldus Inspire. Hiermee wordt volgens het bureau ook meteen voldaan aan eventuele (dan nog geldende) corona regelgeving. Kijk voor meer informatie op www.klantcontactquiz.nl.
(PvWK)
- ambassadeur
- imago
- leren
- expert
- HR
- boeken
- branche
- nieuw
- auteur
- customer experience
- onderzoeker
- marketingprofessor
- bestselling
- Klantcontact Quiz
- Steven van Belleghem