Luchtverkeersleiding Nederland komt met nieuwe Employer Value Proposition
In hun zoektocht naar nieuwe medewerkers is Luchtverkeersleiding Nederland (LVNL) gestart met hun nieuwste wervingscampagne ‘De kracht achter luchtvaart’. De campagne is het startschot van een nieuwe Employer Value Proposition.
Daarop gebaseerd is ook De Employer Branding strategie. Het hart van de EVP en EB strategie is de dragende kracht van de honderden medewerkers ‘vanaf de grond’, die de basis vormen voor een veilig luchtruim. Hiermee wil LVNL zich breder profileren als werkgever, en mensen voor functies binnen onder andere onderhoud, cybersecurity, ICT en infrastructuur aantrekken.Het hart van de EVP en EB strategie is de dragende kracht van de honderden medewerkers ‘vanaf de grond’, die de basis vormen voor een veilig luchtruim. Hiermee wil LVNL zich breder profileren als werkgever, en mensen voor functies binnen onder andere onderhoud, cybersecurity, ICT en infrastructuur aantrekken.
Profiel
In de nieuwe strategie wordt gefocust op de drijfveren van de nieuwe medewerkers, maar ook wat LVNL belangrijk maakt. Zo dient het bedrijf de BV Nederland, wat een gevoel van trots meebrengt bij het personeel. Ook moeten ze stabiel zijn en vakkennis hebben.
HR-Manager Olivia Winkelman zegt hierover: 'De medewerkers zorgen 24/7 voor een stabiele operatie, spelen in op actuele gebeurtenissen in de lucht en op de grond, houden hun vakkennis op peil en zijn ook gewoon mens naar hun collega’s, hun partners in de luchtvaart en de omgeving. Dit vraagt om het interesseren van de ‘crème de la crème’ in mensen als nieuwe collega bij LVNL. Dit gaat verder dan alleen het werven van nieuwe mensen. Als ‘De kracht achter luchtvaart’ focussen de mensen van LVNL zich op hun primaire proces, een stabiele en voorspelbare operatie.'