RingCentral's CCaaS nu beschikbaar in meer landen
RingCentral heeft algemene beschikbaarheid aangekondigd van RingCX, het AI-aangedreven contact center as a service (CCaaS)-platform in het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Duitsland en Australië.
Deze uitbreiding markeert een nieuw hoofdstuk voor RingCX en breidt zijn aanwezigheid uit naar zes landen over de hele wereld, inclusief de eerste lanceringen in de VS en Canada in november vorig jaar. Deze wereldwijde uitrol van RingCX overbrugt continenten en brengt de AI-mogelijkheden ook naar organisaties in Europa en Australië. De strategische uitbreiding is gericht op het versterken van het toch al robuuste CCaaS-klantenbestand van RingCentral, dat verschillende Fortune 1.000-bedrijven omvat.
In een poging om tegemoet te komen aan een diverse wereldmarkt ondersteunt RingCX nu meerdere talen, zoals Engels, Frans, Italiaans, Spaans en Duits. Deze meertalige ondersteuning onderstreept de toewijding van RingCentral om oplossingen te bieden aan zijn groeiende internationale klantenkring.
Jim Dvorkin, senior vice president Customer Engagement bij RingCentral is trots op de snelle acceptatie van het platform en de introductie van meer dan duizend functies sinds de lancering. 'De snelle uitrol én de breedte van de mogelijkheden binnen RingCX onderstreept de toewijding aan het leveren van een intuïtieve en geïntegreerde mogelijkheden voor customer service agenten over de hele wereld.'
Zoals de nieuwe integratiemogelijkheiden met grote crm-systemen. Deze bevindt zich nog in de bètafase en ondersteunt Salesforce, Hubspot, ServiceNow, Zendesk en Microsoft Dynamics 365. Deze ontwikkeling biedt agents een nog meer naadloze omnichannel-ervaring binnen operationele workflows.