Inschrijving DDMA Customer Data Awards 2024 geopend
Tijdens DDMA Next in november worden voor de 18e keer de DDMA Customer Data Awards uitgereikt. Organisaties die het managen van klantgegevens op operationeel, tactisch en strategisch niveau het meest succesvol toepassen, vallen uiteindelijk in de prijzen.
Dit jaar maken deelnemers kans in twee prijscategorieën: de Data Transformation Award en de Innovation Award. Organisaties kunnen tot 24 september aanstaande een case indienen via customerdataawards.nl.
De DDMA Customer Data Awards is de competitie voor teams en organisaties die zichzelf op de kaart willen zetten als autoriteit op het gebied van de inzet van klantdata. De cases worden door een onafhankelijke vakjury beoordeeld op onder meer rendement, strategische verankering in de organisatie en de impact van het datagebruik op klanten. De winnaars volgen in de voetsporen van onder meer Eneco, Rabobank, Vattenfall, HEMA, ANWB, KPN, ING en WNF.
Dit jaar introduceert de organisatie twee nieuwe categorieën: Data Transformation en Innovation. De categorie Data Transformation is geschikt voor organisaties die data en analytics binnen hun gehele bedrijfsvoering hebben geïmplementeerd. In de categorie Innovation kunnen cases worden ingediend door organisaties die data hebben toegepast op één of een aantal specifieke uitdagingen binnen de organisatie.
Voor meer informatie over de categorieën: customerdataawards.nl/awards/
DDMA is de grootste branchevereniging voor datagedreven marketing, sales en service. Het is een netwerk van adverteerders, non-profits, uitgevers, bureaus en tech-leveranciers die data op een innovatieve en verantwoorde manier inzetten voor interactie met klanten.