Stevige groei en nieuwe merken voor Billy Grace
Billy Grace maakte in de afgelopen drie maanden een groei door, met een verdubbeling van omzet. Dat is voornamelijk te danken aan de adoptie van het platform door merken als Suzuki, Moco Museum, Joolz en Veloretti.
Ook de uitbreiding naar nieuwe markten in de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk en Scandinavië speelden hierbij een rol. Thijs van Hasselt van Moco Museum stelt dat het AI-platform van Billy Grace het museum helpt om marketingeuro’s optimaal te besteden en dat het platform inzicht biedt in welke campagnes welk resultaat opleveren. Dit draagt bij aan een betere klantbeleving doordat marketingcampagnes meer op maat en effectiever kunnen worden ingezet. De nadruk op data-gedreven besluitvorming is cruciaal. Het platform van Billy Grace biedt bedrijven zoals Moco Museum niet alleen de tools om hun marketinguitgaven efficiënt te beheren, maar ook om diepgaand inzicht te krijgen in de prestaties van hun campagnes over verschillende markten en klantreizen heen.
Marit Hendriksen van Joolz benadrukt dat het platform hen ondersteunt in het opschalen van hun marketingstrategie en helpt bij de balans tussen branding en performance. Dit betekent dat Joolz beter in staat is om een consistente en aantrekkelijke merkervaring te bieden aan klanten in verschillende markten.
Oprichter en ceo van Billy Grace, Mitch Voskuilen, reflecteert op de recente groei van het bedrijf. 'Ons platform stelt bedrijven in staat om hun online marketingcampagnes te automatiseren en optimaliseren met behulp van kunstmatige intelligentie. Daarbij zoeken marketeers naar bruikbare inzichten in de steeds grotere verzameling data die ze tot hun beschikking hebben en ons AI-platform helpt ze daarbij.' De afgelopen drie maanden heeft Billy Grace niet alleen een verdubbeling van de omzet gezien, maar ook een uitbreiding van hun klantportfolio met namen als Prominent, Elektramat, Squla, SUITSUIT, Stanley 1913, Profoto en vele anderen. Deze groei onderstreept de toenemende waarde die bedrijven zien in de AI-gedreven oplossingen die Billy Grace biedt.
Met hun internationale expansie en toenemende populariteit blijft Billy Grace een pionier in het verbeteren van klantreizen en klantervaringen door middel van geavanceerde AI-technologie. Door klanten beter te begrijpen en te bereiken via effectieve marketingstrategieën, kunnen bedrijven gerichter inspelen op de behoeften en vragen van klanten, wat resulteert in een betere service.