CallTo365 introduceert PBX voor Microsoft Teams
CallTo365 kondigt de lancering aan van ‘s werelds eerste Teams private automatic branch exchange (PABX). Via dit nieuwe Teams Calling platform kunnen organisaties oproepen verwerken en doorschakelen naar customer servicemedewerkers binnen hun eigen Teams-omgeving.
Microsoft Teams is meer dan ooit een essentieel onderdeel van de dagelijkse zakelijke toolkit, maar het mist de mogelijkheid om zakelijke telefonie te koppelen. CallTo365 integreert Teams en telefonie op hun platform, zodat grote en kleine bedrijven hun productiviteit kunnen verhogen en beter en sneller klanten of collega’s te woord staan. 'Door Teams Calling om te zetten naar een volledig functionerend telefoonsysteem, hebben wij de mogelijkheid gecreëerd om de activiteiten die standaard binnen Teams vallen te combineren met het afhandelen van gesprekken binnen één uniforme omgeving', vertelt Dennis de Ree, Founder CallTo365. 'Bellers worden altijd efficiënt doorgeschakeld naar de juiste persoon en vragen worden snel en professioneel beantwoord.'
Met deze nieuwe PABX voor Teams kunnen bedrijven hun inkomende en uitgaande gesprekken op de meest efficiënte manier doorschakelen, met behulp van een oplossing die is gebouwd voor hun veranderende behoeften. Met de Team PABX van CallTo365 kunnen organisaties gebruikmaken van technologieën zoals interactive voice response (IVR), geautomatiseerde oproepdistributie, oproepwachtrijen en meer – naast de talrijke native voordelen van Teams Calling.
CallTo365 is een end-to-end oplossingsprovider voor Microsoft Teams Bellen en biedt een compleet pakket aan diensten voor organisaties die het maximale uit Teams willen halen als geïntegreerde telefonieoplossing. Gevestigd in Nederland, maar met een internationale focus waarbij ze hun klanten in 70+ landen bedienen, heeft CallTo365 de afgelopen vier jaar (sinds hun oprichting in 2020) hard aan hun Teams Platform gewerkt dat nu is gelanceerd.