Teleperformance opnieuw Great Place to Work
Teleperformance Nederland Benelux & Suriname heeft ook dit jaar opnieuw de Great Place to Work-certificering behaald. Deze erkenning in zowel Nederland als België is een bevestiging van het werk dat de BPO het afgelopen jaar heeft verricht. Het onderstreept dat het bedrijf op dat vlak de juiste stappen weet te zetten.
Dit meldde Mirella Seijdel, Communicatie & Engagement Manager Benelux & Suriname bij Teleperformance, op LinkedIn. 'Het is geweldig om te zien dat de onderzoeksresultaten onze kernwaarden weerspiegelen. Ze tonen onze inzet voor het welzijn en de tevredenheid van onze collega’s en onze inspanningen om een inclusieve en ondersteunende werkomgeving te creëren. Uit de resultaten blijkt dat collega's zichzelf kunnen zijn, zich welkom voelen en dat de onderlinge band als vriendschappelijk ervaren wordt.'
De missie van Teleperformance is om een Great Place to Work voor iedereen te zijn. Seijdel: 'Dit doen we door veel aandacht te besteden aan onze community en door flexibel te zijn in de breedste zin van het woord. We zorgen voor een plezierige werkbeleving vanaf het moment dat je kennismaakt met onze organisatie tot en met het moment dat je de organisatie verlaat. Het is fijn om te zien dat dit ook zo ervaren wordt.'
- contactcenter
- Great Place To Work
- facilitair contactcenter
- Teleperformance
- klantcontact
- klantenservice