Hans Kardol gelieerd aan Top 30 Contact Centers

Hans Kardol gelieerd aan Top 30 Contact Centers
  • 13 januari 2014
  • Redactie

Hans Kardol, directeur KSi Onderzoek te Delft, is benoemd tot de nieuwe onderzoekscoördinator van het benchmarkonderzoek Top 30 Contact Centers voor Customer Service. Hij volgt de eind november overleden Frans Plat, die mede-initiatiefnemer van het onderzoek was, op.

Kardol neemt de inhoudelijke en methodische aansturing van het onderzoek op zich en draagt zorg voor de rapportages en inhoudelijke onderbouwing ervan naar de deelnemers. De huidig KSi-directeur verdiende zijn sporen op onderzoeksgebied in de contactcentermarkt onder meer via het ITO. Kardol over zijn nieuwe rol: ‘Ik werk zo’n 15 jaar aan de ontwikkeling en realisatie van dienstconcepten. Dit heb ik altijd gedaan, bij KPN Research en TNO, op basis van onderzoek waarbij we de klant centraal plaatsen en gebruik maken van de laatste (wetenschappelijke) inzichten. Dit zie je terug in mijn werkzaamheden voor ITO, Keurmerk Klantgericht Verzekeren en andere opdrachtgevers, van visievorming tot operationele invulling. Het opvolgen van Frans voelt voor mij dan ook als een logische stap omdat ik deze achtergrond daarbij perfect kan inzetten. Ik kijk uit naar de eerste kennismaking met de deelnemers om samen met hen en BBP Media door te bouwen op het door Frans gelegde fundament.’

Maarten Timmers Verhoeven, directeur Marketing & Publishing van BBP Media: ‘We zijn zeer verheugd dat we met Hans Kardol een zeer capabele opvolger van Frans Plat hebben gevonden. Hij heeft ruime ervaring met de methodiek en inhoud van dergelijke klanttevredenheidsonderzoeken en kent de markt uitstekend. Hij kan de goede basis en structuur die Frans Plat in het onderzoek heeft gelegd verder uitbouwen.’

Grootste mystery onderzoek onder contactcenters
De Top30 Contact Centers voor Customer Service van Nederland is een initiatief dat beoogt het niveau en het rendement van de customer service van Nederlandse organisaties te bevorderen. Het programma omvat het grootste mystery calling- en mail- benchmarkonderzoek dat ooit onder contactcenters in Nederland is gehouden en geeft aan wat goede customer service inhoudt, zoals gedefinieerd door klanten. Het onafhankelijke onderzoek wordt over diverse sectoren gehouden en wordt uitgevoerd door Intomart Gfk. Klik hier voor meer informatie.

comments powered by Disqus