Plantronics Team Trophy vernieuwd
De Plantronics Team Trophy is in een nieuwe jas gestoken. Niet langer staan de telesalesactiviteiten en het wedstrijdelement centraal, maar het gezamenlijke doel. ‘Het is gewoonweg goed om goed te doen voor een goed doel.’ Contactcenters kunnen zich vanaf nu inschrijven voor deelname aan PTT 2016.
‘Omdat het bijdraagt aan de trots op je werk. Omdat het een reëel en positief beeld geeft van het werken in een contactcenter. Omdat je een steentje wilt bijdragen aan de maatschappij. En omdat je de activiteiten van KWF Kankerbestrijding (het goede doel van PTT 2016, red.) van harte ondersteunt. Redenen genoeg om in 2016 met je contactcenter deel te nemen aan de vernieuwde Plantronics Team Trophy’, zo valt te lezen op de betreffende website. Maatschappelijk verantwoord ondernemen draagt op diverse fronten bij aan de prestaties van organisatie. Het heeft een positief effect op de individuele prestaties van medewerkers, de klantreviews en daarmee op de beeldvorming van een organisatie. ‘Kortom, het loont om met MVO actief bezig te zijn.’
Honderdduizenden euro’s
De inschrijving is per direct geopend. In totaal biedt de Plantronics Team Trophy plaats aan maximaal 10 deelnemende contactcenters, zowel facilitair als inhouse. Alle deelnemers krijgen ruim het podium tijdens de feestelijke uitreiking van de eveneens geheel vernieuwde NCCA Awards op het CustomerFirst Gala op donderdag 21 april 2016.
In voorgaande jaren wisten de diverse deelnemers honderdduizenden euro’s op te halen voor diverse charitatieve instellingen, waaronder het Liliane Fonds, Cordaid Mensen in Nood, Stop Aids Now!, Wereld Natuur Fonds en het Ronald McDonald Kinderfonds.
Voor komende editie zal gebeld worden van 15 t/m 27 februari 2016. Aanmelden voor deelname.
- contactcenters
- PTT
- CustomerFirst Gala
- Plantronics Team Trophy
- KWF Kankerbestrijding
- maatschappelijk verantwoord ondernemen