Genomineerden NCCA 2016
De kanshebbers voor een Nationale Contact Center Award 2016 zijn bekend. Verdeeld over vier categorieën zijn dit jaar elf genomineerden aangewezen. Wie in de prijzen vallen, wordt duidelijk tijdens het CustomerFirst Gala.
Tijdens een besloten bijeenkomst in Woerden vertegenwoordigden de vier juryvoorzitters de categorieën Customer Strategy, HRM, Technology en Partnership. De beoordeling kwam tot stand op basis van uitgebreide beschrijvingen van cases en een bezoek op locatie. Het aantal inschrijvingen en de onderlinge diversiteit was dit jaar groter dan tijdens eerdere edities, meldt de organisatie.
Per categorie en in alfabetische volgorde zijn dit de NCCA-genomineerden:
Customer Strategy Award
ABN Amro
Gemeente Amsterdam
Philips
HRM Award
Cendris Customer Contact
Vitens
Partnership Award
Eneco-Oxxio/ Arvato/ Cendris
KPN/ EarlyBridge
Ziggo/ Xerox
Technology Award
Centralpoint.nl
Essent
T-Mobile
Donderdag 21 april heeft het CustomerFirst Gala plaats in TivoliVredenburg in Utrecht. Die avond maakt de jury bekend welke cases worden beloond met een gouden, zilveren of bronzen Award. Ook worden de prijzen voor het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland en de Plantronics Team Trophy uitgereikt. Aanmelden voor het gala en de feestelijke prijsuitreiking kan via Ncca.nl.
- Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland
- NCCA 2016
- genomineerden
- Oscars voor customer service
- PTT
- klantcontactprijzen
- TivoliVredenburg
- Nationale Contact Center Awards