Suitsupply wint Customer Passion Award
De Customer Passion Award 2017 is afgelopen week uitgereikt aan Suitsupply. Deze prijs, die voor de zevende keer werd uitgereikt, gaat naar de organisatie die zich onderscheidt in klantgerichtheid en -gedrevenheid.
De andere twee kanshebbers waren Philips Healthcare en Velux. Voorafgaand aan de uitreiking presenteerden de drie genomineerden hun bedrijf aan de jury, bestaande uit Fred van Raaij (hoogleraar Economic Psychology Tilburg University), Jacqueline Zuidweg (directeur Zuidweg & Partners en zakenvrouw van het jaar 2012) en Pieter Paul Verheggen (algemeen directeur onderzoeksbureau Motivaction). Na een kort beraad riepen zij Suitsupply tot winnaar, als opvolger van onder meer Starbucks en Coolblue.
Klantgedreven
In hun rapport roemden de juryleden de manier waarop Suitsupply in de winkels en in hun multichannelstrategie op alle aspecten het klantbelang centraal stelt en streeft naar maximale klantervaring: ‘Het is knap hoe Suitsupply daadwerkelijk inhoud aan het klantgedreven ondernemen geeft, zowel door mensen in de winkel als in de digitale omgeving.’ Eerder won Suitsupply onder meer de Omnichannel Award bij de European E-commerce Awards in Barcelona.
Op de foto, v.l.n.r.: Pieter Paul Verheggen (Motivaction), Martijn van der Zee (Suitsupply), Jacqueline Zuidweg (Zuidweg & Partners), Fred van Raaij, (Tilburg University), Richard van Nieuwenhoven Helbach (Customer Passion Company), Kors van Wyngaarden (Philips Healthcare) en Jarl Langerak (Velux Nederland).
- Philips Healthcare
- Suitsupply
- klantbelang
- Customer Passion Award
- multichannel
- klantgedrevenheid
- klantgerichtheid
- Velux