Genomineerden Contactcentermanager van het Jaar-titel bekend
Beroepsvereniging CCMA onthulde vanmorgen de genomineerden voor de Contactcentermanager van het Jaar-verkiezing 2017. Uit de bijna veertig aanmeldingen selecteerde de negenkoppige jury in totaal elf onderstaande kanshebbers.
‘Wat is de impact van deze contactcentermanager en wat is de connectie met én erkenning van zowel het team als de organisatie?’, luidde de centrale vraag tijdens de geheime jurybijeenkomst. Uiteindelijk leverde dat de volgende genomineerden op:
Elise Clement (Emesa)
Robert Duijvestijn (Telegraaf Media Groep)
Robert-Jan Gerrits (Cendris)
Arlo Hemkes (Nationale-Nederlanden)
Harry Jacobs (Gemeente Ede)
Joep de Jong (Conduent)
Sander Kouwenhoven (BCC)
Maarten Vader (GGN)
Rénard van Vliet (Robeco)
Judy van der Hulst (Webhelp)
Willem-Jan van der Star (Nationale-Nederlanden)
Tijdens de halve finale wordt duidelijk wie de zes finalisten zijn die in 2017 om de titel CC-manager van het Jaar gaan strijden. De vakjury komt daarna weer bij elkaar en zij gaat ook op bezoek bij de finalisten. De finale vindt plaats op woensdag 4 oktober in Breukelen. Tijdens deze awardshow mogen de zes finalisten zich nog één keer presenteren met het oog op het bemachtigen van de titel ‘Contact Center Manager of the Year 2017’. Het evenement is dit jaar op uitnodiging en is te volgen via een live stream.
Lees hier het interview dat CustomerFirst had met de winnaar van vorig jaar, Caren Bouwmeester (Ahold Delhaize).