NV Schade haalt Gouden Oor Erkenning binnen
Stichting toetsing verzekeraars reikte gisteren de Gouden Oor Erkenning uit aan NV Schadeverzekering Metaal en Technische Bedrijfstakken. ‘NV Schade toont aan zich steeds verder te willen verbeteren om te komen tot een betere dienstverlening aan haar klanten.’
‘Het is goed dat keurmerkhouders zich behalve voor het Keurmerk Klantgericht Verzekeren, ook door de stichting willen laten toetsen om de Gouden Oor Erkenning te behalen’, aldus Ron van Kesteren, directeur van Stichting toetsing verzekeraars. Eric de Haan, voorzitter van Stichting Gouden Oor, vult aan verheugd te zijn dat de schadeverzekeraar de erkenning in de wacht heeft gesleept. Hij licht toe dat de organisatie laat zien de uitdaging aan te gaan om de klantbeleving via een steeds beter feedbackmanagement verder te verbeteren.
Feedback als diesel
Het commentaar van NV Schade-directeur Peter Schrage luidt: ‘Feedback en behoeften van klanten en medewerkers zien wij als belangrijke brandstof voor de vormgeving en verbetering van onze dienstverlening. Hier investeren we al jaren in. Ook in de toekomst blijven we ons inzetten om de stem van de klant te laten horen in de organisatie.’
In 2017 roemde Stichting Gouden Oor Florius op basis van het klantbeleid. Destijds stelde de stichting: ‘Met de intentie om mee te bewegen met haar klanten, worden oplossingen gevonden voor een grote hoeveelheid klantvragen.’
- Gouden Oor Erkenning
- klantbeleving
- Stichting toetsing verzekeraars
- dienstverlening
- NV Schade
- Stichting Gouden Oor