Soleo maakt Fresh Call Teleservice buit
Soleo Contact Centers neemt Fresh Call Teleservice over. Het is de volgende stap in de groeistrategie van het in Deventer gevestigde contactcenter.
Directeur van Soleo Groep, Jac Vermeer, licht toe dat Fresh Call gespecialiseerd is in zakelijke dienstverlening. ‘Een gerenommeerd bedrijf met een grote en trouwe klantenkring. Een goede uitbreiding van onze B2B klantcontact activiteiten in Nederland.’ In 2018 kondigde Soleo Groep de groeistrategie aan, waarin het bedrijf zich concentreert op kwaliteit en synergie.
Fresh Call zal de komende periode integreren binnen het nieuwe moederbedrijf en volgens huidige directeur en eigenaar Remco Tiemes herkenbaar zijn als een Soleo bedrijf. ‘In de Soleo Groep hebben wij een solide partner gevonden, waarmee we op het gebied van technologie en innovatie bijblijven in de markt. Daarnaast kunnen we onze klanten een breder kwalitatief serviceportfolio bieden’, vult Tiemes aan.