Soleo maakt verbinding met AS Kwadraat
Soleo Group kondigt vandaag aan haar portefeuille uit te breiden met deelname in AS Kwadraat. De bundeling van de krachten is de volgende stap van de groeistrategie van het in Deventer gevestigde contactcenter.
AS Kwadraat is gespecialiseerd in fieldmarketing. De connectie tussen het bureau en Soleo is volgens de directies van beide organisaties logisch. ‘Er is een duidelijke synergie tussen onze bedrijven. Onze DNA's komen heel erg overeen; we geloven samen in kwaliteit en zien onze medewerkers als ambassadeurs van onze opdrachtgevers’, aldus directeur en eigenaar Armin Svraka.
Groei in klantcontact
In 2018 kondigde Soleo Groep de groeistrategie aan waarin het bedrijf zich concentreert op kwaliteit en synergie. Afgelopen juni nam de klantcontactorganisatie Fresh Call Teleservice over ter uitbreiding van de B2B klantcontact activiteiten. Jac Vermeer, directeur van Soleo Groep, verklaart dat de deelname in AS Kwadraat hierom een logische stap is. ‘Fieldmarketing is een mooie uitbreiding van ons portfolio. Ons doel: het verder optimaliseren van klantcontact en het waarborgen van een kwalitatief hoogwaardig full service pakket.’
- Soleo Group
- Fresh Call Teleservice
- AS Kwadraat
- contactcenter
- groeistrategie
- klantcontact
- overname
- Soleo