Nieuwe ceo Gall & Gall koerst op omnichannel
Drankenspeciaalzaak Gall & Gall krijgt per 1 juli een nieuwe ceo: Pieter Saman. De organisatie wil zich meer focussen op een omnichannel strategie.
‘Gall & Gall is een aansprekend Nederlands merk in een snel veranderende retailmarkt. Ontwikkelingen volgen elkaar razendsnel op, vaak gedreven door technologie. Om klanten goed te kunnen blijven bedienen, is het belangrijk om continu te blijven ontwikkelen en kansen te benutten die de huidige markt biedt’, luidt de verklaring van de kersverse ceo.
Next level online
Pieter Saman stond voorheen aan het roer bij Bever. Hier werd hij binnengehaald om online serieus te gaan nemen en deze strategie naar een hoger plan te tillen, schrijft Twinkle. Nu neemt Saman het stokje over van Frances Franken, die onlangs de overstap maakte naar Ahold Delhaize Europe & Indonesia, als Chief Digital Officer.
Lees ook: Nieuwe ceo D-rt Groep omarmt omnichannel
- digitalisering
- omnichannel
- tech
- klantstrategie
- Gall & Gall
- online
- Pieter Saman
- technologische innovatie