BESTE MARKETINGBOEK VAN 2020
Het boek ‘Marketing Design met Customer Journey Mapping’ is door de jury van de PIM Marketing Literatuur Prijs verkozen tot het beste marketingboek van 2020. De auteur Eveline van Zeeland stelt met haar boek dat marketing veelomvattend is.
Volgens de jury legt dit boek, zonder het onderzoekende los te laten, de nadruk op het ontwerpende en creatieve karakter van marketing. Eveline van Zeeland doet een gewaagde maar geslaagde poging om marketing, customer experience, design en neuromarketing te combineren, met als doel marketeers aan te zetten tot een meer op analyse gebaseerde creativiteit.
Klantbeleving
Juryvoorzitter Hans Molenaar: ‘Deze combinatie hebben we nog niet eerder gezien. Het boek Marketing Design beschrijft compleet en degelijk hoe klantbeleving is te analyseren om daarna met die kennis de beste en voor de klant waardevolle oplossingen te creëren. De auteur blijft niet steken in vergezichten maar biedt een concrete aanpak met per fase veel praktische tools die uitnodigen om direct mee aan de slag te gaan.’
Vorig jaar werd het boek ‘Retail – De digitale hysterie voorbij’ van Gino van Ossel uitgeroepen tot het beste marketingboek.
- beste marketingboek
- boekenprijs
- PIM Marketing Literatuur Prijs
- klantreis
- prijs
- Marketing Design met Customer Journey mapping
- Eveline van Zeeland
- customer journey
- marketing