Salesforce neemt Zoomin over om AI-klantenservice te verbeteren
Salesforce, de wereldleider in AI CRM, heeft een overeenkomst getekend om Zoomin over te nemen, aanbieder van databeheer voor ongestructureerde data.
Door Zoomin’s technologie te integreren in Salesforce Data Cloud, wil Salesforce AI-agenten versterken met meer gepersonaliseerde en contextbewuste interacties. Deze overname, die naar verwachting in het vierde kwartaal van het fiscale jaar 2025 wordt afgerond, zal ervoor zorgen dat klanten met Agentforce real-time en data-geïnformeerde reacties kunnen bieden, afgestemd op individuele klantbehoeften.
Volgens Rahul Auradkar, EVP & GM van Unified Data Services & Einstein, zal Zoomin's technologie de innovatie binnen Data Cloud versnellen en klanten meer waarde bieden door relevante informatie te activeren. 'Ongestructureerde data is een krachtige brandstof voor AI-agenten en klantbelevingen', stelt hij. 'De bewezen expertise en technologie van Zoomin stelt onze klanten in staat om meer waarde uit Agentforce te halen.'
De overname opent nieuwe mogelijkheden, zoals geautomatiseerde klantenservice en verbeterde ondersteuning voor serviceteams, wat leidt tot snellere oplossingen en hogere klanttevredenheid.