StrateX opent Belgische vestiging

Consultancybureau StrateX breidt uit naar België. Na jarenlange groei in Nederland opent het bedrijf nu een zelfstandige vestiging in Lommel. Hiermee wil StrateX ook Belgische organisaties ondersteunen bij het optimaliseren van hun klantcontact- en WFM-processen.
StrateX is in Nederland inmiddels een gevestigde naam. Het bedrijf helpt organisaties met het klantvriendelijker en efficiënter inrichten van hun klantcontactprocessen. De uitbreiding naar België is volgens CEO Sulaiman Tariq een logische stap: ‘Wat in 2017 begon als een ambitieus plan, groeit nu verder. We kijken er enorm naar uit om ook Belgische bedrijven te ondersteunen in hun groei, met dezelfde toewijding en energie die onze klanten van ons gewend zijn.’
De Belgische tak van StrateX, onder leiding van Gideon van Melle, biedt naast procesoptimalisatie ook op maat gemaakte trainingen en Business Consultancy. Van Melle heeft twintig jaar ervaring in de Belgische Customer Care-sector en gelooft in de kracht van grensoverschrijdende samenwerking. ‘Beide landen hebben unieke kwaliteiten. Door die slim te combineren, ontstaat er een krachtige mix van efficiëntie en klantgerichtheid. Iedereen wint: de eindklant én onze opdrachtgevers.’ De eerste Belgische klanten hebben zich inmiddels gemeld.
Foto: Sulaiman Tariq (l) en Gideon van Melle