Klantenserviceoplossing voor marketplaces

Klantenservice-aanbieder Salesupply introduceert een speciaal voor marketplace-verkopers ontwikkelde oplossing: MarketplaceCare 365. De dienst biedt 24/7 meertalige klantenservice in meer dan 25 talen en stelt e-commerceverkopers in staat om altijd te voldoen aan de strenge eisen van grote platforms.
De oplossing speelt in op twee grote uitdagingen waar marketplace-sellers vandaag de dag mee kampen: de oplopende arbeidskosten én de veeleisende service level agreements (SLA’s) van toonaangevende marketplaces. Die vragen om directe, professionele ondersteuning – het hele jaar door, ook tijdens feestdagen en piekperiodes.
Volgens Hans Siebum, Managing Director bij Salesupply, worstelen veel verkopers met het rondkrijgen van hun klantenservice. ‘Marketplaces vereisen 24/7 klantenservice van hoge kwaliteit, maar veel verkopers doen de klantenservice noodgedwongen met een te klein team, al helemaal tijdens piekseizoenen en feestdagen. Salesupply MarketplaceCare 365 geeft verkopers de zekerheid dat ze aan de strikte eisen van marketplaces voldoen en biedt ze tegelijkertijd de flexibiliteit die ze nodig hebben om te groeien zonder te veel uit te geven.’
Met MarketplaceCare 365 kunnen verkopers hun klantenservicekosten verlagen door vaste kosten in te ruilen voor variabele tarieven. De oplossing is beschikbaar op meer dan 380 marktplaatsen wereldwijd en garandeert 100% SLA-naleving. Daarnaast kunnen native klantenservicemedewerkers van Salesupply ook helpen bij het terugtrekken van A-Z claims, een veelvoorkomend en tijdrovend probleem voor verkopers.
De naam zegt het al: MarketplaceCare 365 is het hele jaar door actief – van Kerst tot Oud en Nieuw – zodat verkopers geen risico lopen op SLA-overtredingen.