Nationale Klantcontact Week 2025 van start!

Nationale Klantcontact Week 2025 van start!
  • 7 april 2025
  • Kel Koenen

Vandaag is de Nationale Klantcontact Week (NKW) van start gegaan! Tot en met vrijdag 11 april staat het klantcontact centraal in deze feestelijke week. De CCMA heeft alle leidinggevenden in de branche opgeroepen om deze week groot te vieren en klantcontactmedewerkers extra in het zonnetje te zetten.

Met meer dan 53 deelnemende bedrijven is de NKW groter dan ooit. Duizenden klantcontactmedewerkers kunnen zich verheugen op een inspirerende en leuke week!

Dagelijks een challenge
Eerder dit jaar werd het programma bekendgemaakt. Elke dag staat een nieuwe challenge centraal, waaraan bedrijven vrijblijvend kunnen deelnemen:

  • 7 april: #SoManyYearsAgo
    De week begint met een terugblik: teams laten zien hoe hun organisatie er 2, 5, 10 of 15 jaar geleden uitzag en wat er sindsdien is veranderd.
  • 8 april: #LetsConnect
    Samenwerking staat centraal. Laat zien hoe andere afdelingen binnen de organisatie meedoen aan de Nationale Klantcontact Week.
  • 9 april: #BucketList
    Tijd voor inspiratie! Teams delen hun plannen en initiatieven om het klantcontact te verbeteren en blijvend leuker te maken.
  • 10 april: #ShineALight
    Klantcontactmedewerkers verdienen alle aandacht. Laat zien hoe jullie hen deze week in het zonnetje hebben gezet.
  • 11 april: winnaar bekend en prijsuitreiking
    Vrijdag is de grote finale van de week. De jury, bestaande uit CCMA-bestuursleden en vertegenwoordigers van de hoofdsponsors, kiest donderdagavond de winnaars. Op vrijdag zullen zij persoonlijk langsgaan om de prijzen uit te reiken en de winnaars te feliciteren.

Custom Connect, Randstad en SUSA hoofdsponsors van de NKW
Dankzij de steun van Randstad, Custom Connect en SUSA blijft de Nationale Klantcontact Week groeien. ’De wereld wordt steeds dynamischer en de eisen van klanten veranderen mee', zegt Ellen Verheijen, Directeur Customer Contact Randstad Nederland. 'Dat weerspiegelt zich direct in de klantcontact branche. Snelheid, multichannel werken en een hogere complexiteit vragen veel van klantcontactmedewerkers. Een klantcontactmedewerker die ondanks deze druk tóch zelfverzekerd en optimistisch blijft, is goud waard voor organisaties. De klant voelt deze energie en het contact zal soepeler en constructiever verlopen. De klantcontactmedewerker éxtra in het zonnetje zetten is voor ons dan ook meer dan logisch. Daarom sponsoren wij met veel plezier en overtuiging de NKW 2025.’

Foto: Het team van ACSI, één van de winnaars van vorig jaar