Opinie   
Correspondentie over klantbeleving - Tools zijn géén doelen
  • 10 februari 2025
  • Jan-Hein Pierik

Correspondentie over klantbeleving - Tools zijn géén doelen

In hun correspondentie gaan Rien Brus, Wim Rampen en Jan-Hein Pierik deze maand in op een veelvoorkomend fenomeen: het risico dat methodologieën als Agile, NPS of binnenkort zelfs AI hun oorspronkelijke doel uit het oog verliezen en verworden tot oppervlakkige middelen. De heren delen hun analyses, inzichten en ideeën over hoe CX-professionals de balans kunnen herstellen tussen middelen en doelen…

Deze kamer nooit meer...
  • 4 februari 2025
  • Anders Jansen

Deze kamer nooit meer...

Nieuw jaar. Nieuwe energie. Nieuwe start werd valse start. Begin januari. Belletje van m’n huilende moeder dat er een ambulance onderweg was. M’n vader had een hartinfarct, het ging niet goed. Ik was onderweg, maar gelukkig wel net op de A2 ter hoogte van m’n ouders. Vijf minuten later stapte ik in de hectiek die een hartinfarct met zich meebrengt: ambulancebroeders, loeiende sirenes en gierende banden, hartbewaking, slangen, draden, onregelmatige piepjes, doodstille gangen en witte jassen.


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven