Klokje rond impact bereiken door klantcontact
Merken en bedrijven die hun marketing & communicatie op orde hebben. Daar zijn er niet zo veel (meer) van, tegenwoordig. Merken en bedrijven die het wel op orde hebben, en snappen welke impact je ermee kunt maken, die zijn nog zeldzamer.
Merken en bedrijven die het (meer dan) op orde hebben, die die impact 24/7 bij elk klantcontact weten te bereiken én dat doen vanuit hun intrinsieke kernwaarden, hun pure identiteit, hun eigen DNA - daar heb ik zo'n gruwelijk respect voor.
Neem nou Coolblue. Wat een weergaloos schoolvoorbeeld voor velen. Man, man, man. Ik zat gisteren al te genieten van die site die komt nadat je besteld hebt (coolblue.nl/wachttherapie), maar dan het pakketje zelf. Vandaag.
Allereerst: te vroeg. Maar dan: zo'n doos. De aandacht. De liefde. De lol. Diep, diep respect. Dan mag je van mij miljarden verdienen, en de Grootste worden. Ik heb niet eens zin meer om hem open te maken. Al die aandacht voor een lullig Nespresso-apparaatje, van een paar tientjes.
Herbert van Hoogdalem
onafhankelijk communicatie expert bij Professional Outsider
- apparaatje
- customer journey
- klantcontact
- Nespresso
- Herbert van Hoogdalem
- schoolvoorbeeld
- zo'n doos
- weergaloos
- tientjes
- communicatie expert
- Coolblue
- Professional Outsiders