Vodafone UK creëert 2.000 banen ter verbetering klantenservice
In het Verenigd Koninkrijk schept Vodafone 2.100 banen om zijn customer service een boost te geven. Dat maakt de telecomprovider vandaag bekend.
Deze stap is onderdeel van de continue investeringen in zijn netwerk, ter waarde van bijna € 2,3 miljard. ‘Onze ambitie is onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden, door een buitengewoon niveau van service en support te leveren’, licht Nick Jeffrey, ceo van Vodafone UK, de banencreatie toe. De verdeling in het land is als volgt: 600 nieuwe banen worden gecreëerd voor het contactcenter van de telco in Newcastle. Daarnaast verwelkomt het bedrijf 200 nieuwe servicecollega’s in het westen van Schotland, komt circa 150 erbij in Newark en Stoke-on-Trent, en worden de locaties in Glasgow en Cardiff met ongeveer 100 jobs versterkt. Nog eens 800 nieuwe rollen staan gepland voor Manchester.
Vodafone zegt met deze klantenserviceverbeteringen klaar te kunnen staan ‘voor een ieder die hulp kan gebruiken, advies nodig heeft of tegen een probleem aanloopt’.