Klantcontact Quiz vindt raad
De Klantcontact Quiz heeft een Raad van Advies opgericht. De betrokken customer service professionals zorgen voor brede vakinhoudelijke kennis, aldus de initiatiefnemers.
Inspire Sourcing Solutions en opleidingsspecialist Woonoz zijn in ieder geval tot september op zoek naar ‘s lands slimste klantcontactorganisatie en klantcontactmedewerker. In de nieuw opgerichte RvA nemen voorzitter Anja Hulsenboom (directeur Woonoz), Geeske te Gussinklo (KSF), Alexander de Ruiter (OBI4wan), Ankie Straathof (Bijenkorf) en Niels van den Broek (Teleperformance) plaats. De betrokken professionals spelen volgens de organisatie een belangrijke rol in de vormgeving van de quiz.
De branche
De nieuwe quiz werd in maart dit jaar opgesteld. Doelstelling is het werk in deze sector positief te belichten, vertelt Inspire-ceo Ilja Gleiser. ‘De klantcontactsector kampt al jaren met een ondergewaardeerd imago, waarbij veel mensen bij een klantcontactbaan nog steeds denken aan eentonig werk of het verkopen van producten en diensten bijvoorbeeld. Dit is natuurlijk geen goede afspiegeling van de werkelijkheid.’ Middels de quiz willen de initiatiefnemers dan ook hun steentje bijdragen aan de creatie van een beter beeld van de klantcontactsector.
- Teleperformance
- customer service
- Bijenkorf
- klantcontact
- Raad van Advies
- Woonoz
- ceo
- RvA
- klantcontactorganisatie
- OBI4wan
- Klantcontact Quiz