Nima Marketingfacts jaarboek 2022-2023 is uit

Nima Marketingfacts jaarboek 2022-2023 is uit
  • 17 juni 2022
  • Redactie

Het nieuwe Marketinfacts jaarboek is uit. Gisteren kreeg Nima directeur en voorzitter Kirsten Andres het eerste exemplaar uitgereikt van de hoofdredacteuren van het platform. Het marketingboek van de collega-titel van CustomerFirst gaat over het hele marketingvak.

Het boek komt ieder jaar uit. Voor dit nieuwe exemplaar zijn álle hoofdstukken geactualiseerd. In sommige gevallen zeer grondig, in sommige gevallen lichtjes, maar feit is dat het boek gaat over de marketingpraktijk in Nederland.

Het boek bestaat uit 12 hoofdstukken, waarbij voor CustomerFirst het laatste hoofdstuk er wel uitspringt. Daarin geven Beate van Dongen en Michel van der Wal een uitgebreide analyse over Customer Experience. Het boek bevat daarnaast nog vier actuele hot topics.

Hoofdstukken

  • Marketingstrategie – Ronald Voorn (mmv Rudy Moenaart)
  • Brand Management – Rob Revet
  • Brand Design – Roel Stavorinus
  • Data Analytics – Danny Oosterveer & Folkert van Oorschot
  • Marketing Technology – Gerben Busch (mmv Coen Wiers)
  • Contentmarketing – Aart Lensink & Jos Govaart
  • Media – Dennis Hoogervorst
  • Search & Conversie – Martijn Hoving & Evjatar Werker
  • Pricing Management – Tijs Rotmans
  • B2B-Marketing – Wing Cheung
  • Innovatie – Rick Bakker & Peter Vonk
  • Customer Experience – Beate van Dongen & Michel van der Wal

Het nieuwe Marketingfacts jaarboek is hier verkrijgbaar.

comments powered by Disqus