Completer beeld voor kiezen warmtepomp voor consument

Completer beeld voor kiezen warmtepomp voor consument
  • 7 september 2022
  • Ryan Baij

Kieskeurig.nl en Warmtepompvergelijker.nl hebben per 1 september een strategisch partnership gesloten. Met deze samenwerking bieden deze twee platformen gezamenlijk alles wat de consument nodig heeft om zich op een warmtepomp te oriënteren.

In de samenwerking verwerkt Kieskeurig.nl de keuzehulp-module van Warmtepompvergelijker.nl als primaire oplossing voor de consument binnen haar platform. Daarnaast wordt warmtepompvergelijker.nl mediapartner van Reshift, het moederbedrijf van Kieskeurig.nl: alle mediaverkoop zal in ieder geval de komende 12 maanden via Reshift verlopen. Hierdoor kunnen partners van beide merken de oriënterende bezoekers nog beter bereiken.

Eline Sips van kieskeurig zegt hierover: 'We zijn er altijd op uit om de consument te helpen, met onze artikelen, productinformatie en video’s. We proberen hierbij om misvattingen over warmtepompen weg te nemen en een realistisch verwachtingspatroon te creëren. De keuzehulp en het uitgebreide partnernetwerk van Warmtepompvergelijker.nl maken het voor de consument nóg eenvoudiger om een maatwerkadvies te ontvangen voor een warmtepomp aan huis. Zo hopen we de installateursmarkt te ondersteunen, met veel concretere en beter geïnformeerde warmtepompaanvragen.'

Ook Jan van Rooijen, oprichter van Warmtepompvergelijker.nl is erg verheugd met de samenwerking: 'Door de implementatie bij Kieskeurig.nl wordt de vergelijkingsmodule nog vaker gebruikt door consumenten. Deze samenwerking past perfect in onze strategie om via gezaghebbende partners de autoriteit van Warmtepompvergelijker.nl verder te vergroten. Meer bezoekers geven ons nog meer inzichten en leveren daarmee waardevolle kennis voor onze partners. Dat in combinatie met dat we met Reshift de media-exploitatie voor Warmtepompvergelijker.nl professionaliseren, geeft ons de gelegenheid om ons te focussen op de verdere ontwikkeling van een nog beter advies voor de consument.'

 

comments powered by Disqus