Podcast #10: The Office Operators
Sipke Feenstra is ceo van The Office Operators (TOO), een bedrijf dat flexibele kantoorruimte verhuurd waar service hoog in het vaandel staat. De zogenoemde Customer Succes Representatives staan altijd klaar voor de klant, maar dat is voor Feenstra niet genoeg. Hij wil dat ze elke dag op zoek gaan naar kansen om klanten te WOW-en. Om die reden heeft hij de WOW!-awards in het leven geroepen, licht hij in deze podcast toe aan Sydney Brouwer.
De betreffende awards blijken een uiterst succesvolle methode om medewerkers te inspireren om elke dag die extra stap te zetten, vertelt Feenstra in deze aflevering van Over Klanten Gesproken. Echter is dat niet het enige wat TOO doet om een klantgerichte cultuur binnen de organisatie te creëren. Luister hoe de kantoorverhuurder omgaat met recruitment en opleiding. Hoe medewerkers empowered zijn om te doen wat goed is voor de klant en waarom alle klanten direct toegang hebben tot de mobiele nummers van de directie.
Shownotes bij de aflevering met TOO.
- podcast
- Over Klanten Gesproken
- Customer Succes Representatives
- klantgerichtheid
- The Office Operators
- Sipke Feenstra
- Sydney Brouwer
- WOW!-awards