Cognizant breidt CX-expertise uit

Cognizant breidt CX-expertise uit
  • 29 november 2016
  • Redactie

Mirabeau, een Nederlands bureau voor digital marketing en customer experience, wordt opgenomen in het portfolio van Cognizant. Deze dienstverlener in informatietechnologie, consultancy en BPO-diensten zegt met deze uitbreiding zijn digitale positie in Europa flink te versterken.

‘De meest succesvolle bedrijven van dit moment zijn organisaties die goed weten in te spelen op snel veranderend klantgedrag. De voorkeur van de consument voor digitale toepassingen dwingt bedrijven tot een betere integratie van marketing, design en back-end technologie, wat in veel gevallen leidt tot een volledige digitale transformatie binnen bedrijven’, aldus Adjan Kodde, oprichter en algemeen directeur van Mirabeau. Door samen te gaan met Cognizant verwacht hij opdrachtgevers nog beter te kunnen helpen online succesvol te zijn. Bij het in 2001 opgerichte bedrijf werken momenteel 260 specialisten. Zij worden, met behoud van eigen naam, onderdeel van Cognizant Digital Business. Klanten zijn onder meer Air France-KLM, ING, Maxeda, MoneYou, LeasePlan en Transavia.

Klantervaring
Op zijn beurt constateert Santosh Thomas, president Global Growth Markets bij Cognizant, dat bedrijven steeds meer investeren in interactieve oplossingen om betere, gepersonaliseerde ervaringen te kunnen leveren aan consumenten. ‘Dat is te verklaren doordat de toekomst van de digitale economie wordt bepaald door klantervaringen’, stelt hij. Aansluitend geeft Thomas te kennen met Mirabeau de propositie op het gebied van digital te versterken. ‘Of het nu gaat om het verkrijgen van belangrijke inzichten, het ontwikkelen van strategieën of het ontwerpen, testen en schalen van betekenisvolle product- en service-ervaringen.’


comments powered by Disqus