DHL haakt aan bij Customer Service Valley
DHL Finance Services is pas toegevoegd aan Customer Service Valley, het klantenservice-initiatief in het zuiden van het land. Volgens de logistieke dienstverlener biedt dit partnership met andere bedrijven in het vakgebied ‘volop kansen’, onder meer door best practices met elkaar te delen.
‘De visie en doelen van Customer Service Valley sluiten uitstekend aan op onze bedrijfscultuur, waar een verregaand klantcentraal denken en doen in ons dna zit. Hiermee maken we het verschil. Daarnaast is het richting de arbeidsmarkt een meerwaarde dat we deel uitmaken van een platform waar we DHL Finance Services kunnen profileren als een aantrekkelijke werkgever’, aldus Stefan Terpstra, senior HR Business Partner bij de logistiek dienstverlener.
Nieuwe partners
Met DHL in de geledingen heeft Customer Service Valley naar eigen zeggen ‘de gewenste uitbreiding die extra draagvlak en slagkracht geeft om ook in 2018 nieuwe initiatieven te ontwikkelen die de positie van de aangesloten bedrijven en Zuid-Limburg als customer service-regio versterken’. Het initiatief spreekt tevens de hoop uit komend jaar een aantal nieuwe partners te mogen verwelkomen.
Fotobijschrift (van links naar rechts): Stefan Terpstra (DHL EFSS), Marc Croijmans (gemeente Maastricht / CSV), Tom Custers (arvato Benelux / CSV), Wouter Tiems (Q-Park / CSV), Martine Munnix (DHL EFSS), Cindy Muyters (DHL EFSS), Marieke Kraak (CSV) en Erik Boskamp (Zuyd / CSV).
- kennisdeling
- Customer Service Valley
- uitbreiding
- partner
- klantenservice-initiatief
- DHL Finance Services
- zuidelijk Nederland